Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: tpsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2482109
Постинги: 343
Коментари: 573
Гласове: 3583
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.10.2009 20:08 - David Shen Verdesi
Автор: tpsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2587 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 26.06.2011 16:29


През 2001 година в началото на март , "случайна" среща ме запозна с една дама, която практикува ЧИ-КОНГ , аз пък практикувах по Мантак Чиа от 2000 година от Двд.
И тя покани , едно момиче от срещата на чи-конг , и аз викам я да дойда и аз току виж ми харесало , защото тогава аз знаех само ци-гун , това чи-конг не го знаех какво е.
Ходих няколко пъти страхотно ми се отразяваше практиката.
За което съм им много благодарен , че ми показа 
Така се случи, че започнах да работя и събота и неделя :) и почнах да не практикувам.
И късмет на една среща , показаха едно филмче , за което съм им много благодарен , че ми го показаха,  това филмче ще бъде публикувано по надолу в блога. Прибрах се в нас и пуснах в интернет и се оказа , че такъв човек и такова филмче не съществува. :)
Около , седмица го издирвах без успех.
И не щеш ли чудо в youtube на 15.09.2007 намерих негов клип с учениците му , как палят една тениска. ????

David Verdesi (David Shen) and Master Jiang  показваха как се излъчва енергия от тялото и палеха една тениска, това  може да се види и тук Работа с жизнената енергия Ци (ки,чи) клипа е с Джон Чанг, пали вестници и разни други неща , свалих клиповете , и ги качих в един руски форум и се помолих на братята руснаци , да намеря обучителното видео , на Давид.
Което е снимано в Москва през 2002  :) .
Естесвено като видяха как се палят тениски , за 12 дена  след заявката ми филмчето беше публикувано. 25.09.2007

От тогава минаха години , аз все още продължавам да практикувам всеки ден отнема ми по 20-30 мин формата. някога по 2 пъти някога само по 1 път някога и повече.
Разликата от началото до сега е огромна тази форма(Xing Shen Zhuang) може да се реализира за 1-3 години :).

Сега 2 години след като съм видял невероятните резултати, ги споделям.
Реших да го направя защото от 3 седмици , Давид Вердеси Шен и неговите лицензирани инструктори излязоха от сянката и започнаха да пускат в интернет информация за семинарите си и за тях самите , което се е случвало само по форуми и за закрити майл листинги.


Ако пък сте наблизо може да отидете в Москва

02 — 11 ноября Мяо Тонг Дао
практика работы с умом
Дэвид Шен Вердеси

Контакты Школы цигуна «Ву минг дао»
Москва

Телефон: 8 (925) 517–76–17

Факс: 8 (499) 975–25–29

Электронная почта: dao(собака)wmdao.ru

Адрес: м. Красные ворота, ул. Садовая-Спасская, д. 17/2 (Орликов переулок, д. 2/17), офис 12.

Здание находится на пересечении Садового кольца и Орликова переулка (дом 17 по Садовой-Спасской и дом 2 по Орликову переулку). Вход в подъезд с Орликова переулка, серая железная дверь с домофоном. Код можно узнать по телефону Школы. 7 этаж, светлая деревянная дверь справа от лифта.

 


Просмотреть увеличенную карту



Ако има хора от USA предстоящият семинар  Miao Tong Dao
New York, November 14-20th 2009.
Знам , че има защото съм получавал писма от тях с един лично се запознах като се прибра в БГ.
Сайт за семинара в USA
http://www.beawake.net

David Verdesi - Miao Tong Dao



David Verdesi - Miao Tong Dao 2




Давид личен сайт
David Shen Verdesi

Аз практикувам само това то е интродукция 30 упражнения , ако някой може да направи субтитри за това филмче ще сме много благодарни , който разбира руски.

David Verdesi
Introduction to Xing Shen Zhuang




Формат: DivX
Качество: TVRip
Видео: 688х512
Звук: MP3, 128 kbit/s
Размер: 350 MB


Download :






















Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене