Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: tpsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2482986
Постинги: 343
Коментари: 573
Гласове: 3583
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
03.11.2009 00:45 - Филм за Тора - учителя И Густи Агунг Нгура Харта създател школата "Санди Мурти"
Автор: tpsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10277 Коментари: 10 Гласове:
3

Последна промяна: 21.06.2011 14:22


Филм за Тoра - учителя И Густи Агунг Нгура Харта създал школата "Санди Мурти"

Тoра - Очаквайте по Би Ти Ви 
10.01.2010.
12.00 часа

Преди време бях публикувал пост за Санди Мурти.

Това е първото представяне което видях  в неделя  01.11.2009
 Ани Салич гостува в предаването на Росен Петров “Нека говорят” и сподели за филма, който  Бтв ще  излъчи.

По Бтв ще се излъчи филм за Тoра (Нгура Харта)

Тoра - Очаквайте по Би Ти Ви 
10.01.2010.
12.00 часа









Тoра - Очаквайте по Би Ти Ви 
10.01.2010.
12.00 часа
Повече за филма.



07.04.2009

Сблъсък Иво Величков е поканен да покаже Хипноза на живо за обезболяване и Иво Танев го разпитва за Тора.

 
 





Ето го и поста от преди , 9 месеца
Когато разбрах за тази школа веднага писах.
Но тогава никой не искаше да се публикува нищо.
Единствено Иво Величков , който ме покани беше за идеята това да стигне до възможно най много хора , и да не се крие истината за Санди Мурти.
Радвам се , че има филм и всеки ще може да види и да прецени.
И тази дълго пазена тайна излиза наяве.
От 1994 година се практикува Санди Мурти в България.



04.02 11:25 - "Санди Мурти"(Sandhi Murti) на учителя Нгура Харта
Започвам така , на курса по Хипнотерапия се запознах с най-добрия за мен хипнотерапевт в България за момента Иво Величков.
След , лекцията той ни показа нови методи в хипнозата след това разказа , за завръщането си от остров Бали ( Индонезия )
След това разказа как над 130 българи се докоснали до духовната школа "Санди Мурти"(Sandhi Murti) на учителя Нгура Харта.


Нещата който разказа са много трудни за приемане ако нямате личен опит.
Аз понеже и друг път съм слушал за подобни неща , и съм склонен да не ги отхвърлям нещата на първо време.

За какво става дума вижте сами.






Нали съм любознателен ходих на тренировки по Санди Мурти духовнa школа за самозащита и развитие на съзнанието. { "pixelSize" : "570", "vertical": "0", "uniqueId": "preview-fs-b1d9e6f2bc44376d-horiz" } След края на тренировките , който си бяха само безконтактни , имаше възможност който не вярва да се опита да удари някой от практикуващите Санди Мурти.

Аз се пробвах 3 пъти и трите пъти без успех тръгвам и след миг съм на земята , без да се ме докоснали.
Така изпитах върху себе си безконтактния удар.
За мен и за тези 130 човека който тренират Санди Мурти това което е показано на клиповете е истина.
Аз го казвам от личен опит.

Започвам нападам Иво, той ми казва не се страхувай няма да ме удариш.

В мен има страх ами ако все пак го ударя, нямам идея да го нараня пробвам няколко пъти , и се отказвам , той ми каза смело няма да ме нараниш.


Краси срещу Иво :)




Тук вече нямам страх мога да нападам и жена :) аз съм 90 кг срещу 45 кг е Валя  :)

Краси срещу Валя :)

никакъв шанс нямам :)




Благодаря Иво , и на всички който ми показват това изкуство.



Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Здравей
04.12.2009 22:03
Здравей видях че санди мурти се тренира и в България.Би ли ми казал къде?
цитирай
2. tpsy - Да
04.12.2009 23:06
ето ти линк към сайта.
http://sandhi-murti.org
Там пише за това което питаш
цитирай
3. анонимен - баси, хора. . как може да сте толкова ...
10.01.2010 15:45
баси, хора.. как може да сте толкова наивни и да св вързвате на тоя театър??
цитирай
4. анонимен - линкът не работи:(
18.01.2010 00:39
моля дайте информация за санди мурти в българия,горепосочения линк не работи! Благодаря!
цитирай
5. tpsy - Възможно е да го пуснат пак
18.01.2010 06:13
Вероятно просто не е активен в момента
Лек ден
цитирай
6. анонимен - 100% измама
04.10.2010 10:31
Този дето рекламира филма-понеже това си е реклама........са дупе и гащи с Иво Величков дето докосна над 130 българина до Санди Мурти....на 100 от които не е извесно какво им се е случило и ще следва да разберем обаче....
Съжалявам-това е само началото Краси.
цитирай
7. tpsy - Анонимен :) казвам това което за ...
04.10.2010 11:00
Анонимен :) казвам това което за мен е истина.
Аз ходих пробвах, видях че работи и споделих информация.
Всеки си има глава на раменете и се налага да мисли с нея, какъв избор ще направи.

Целият блог е пълен с информация това му е идеята.

Сега е твой ред.

Всеки си носи отговорност за постъпките и действията.
Аз нося своята.

Благодаря за коментара за пръв път анонимен се обръща лично с името ми.
цитирай
8. анонимен - Радо
05.10.2010 07:52
Незнаех как да си сложа име,а може и да съм пропуснал-Радо съм!!!
Осъзнавам,че Тора сам си вкарва автогол с информацията,която се пуска в България като снимки,кадри и филма на Ани Салич-навсякаде се говори за Чи Енергията и се виждат атаки със злоба.Ако Ви са искренни намеренията,просто трябва да се махнат тези филми и кадри и да се обясни идеята на учението(което незнам как ще го направите)......пък и надали толкова хора ще се вържат без филма на Ани.Именно този филм заблуждава хората и в последствие се чувстват дълбоко измамени и неразбиращи.Тогава тоягата се обръща и се почват едни обяснения за огледалните нейрони(за които Тора едва ли е чувал).
А който не разбира така нареченото учение прав му път-така ли е или не???
Както казваш,всеки ще си понесе според делата-с удоволствие ще понаблюдавам!!!
цитирай
9. анонимен - p.f.
08.03.2011 22:36
mn mi haresa videoto....znam 4e e istina
цитирай
10. tpsy - програма
21.06.2011 14:44
Здравейте, Тура ще пристигне в края на юни. Програмата по гостуването му ще се реши тук на място от самият него. За сега тура е единственият човек , който прави инициации. Посещението е за 1 път и целта му е тази да се види, дали условията за инициации са подходящи. Вероятно ще има отворена лекция , демонстрации и т.н., но аз не съм Тура и не знам каква програма е подготивил. Най вероятно идването цели, то да се случва по често и да може и тук да се правят иницииаци ако това е възможно. Но това ще се знае когато Тура вече е тук.
Санди мурти е отворено за всички желаещи, без инициация не може да предполагате какво се случва, и повечето хора не вярват, след инициация пък се вижда че нещата са реални.
цитирай
Търсене