Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: tpsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2482952
Постинги: 343
Коментари: 573
Гласове: 3583
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
26.03.2008 00:57 - шоу "Ясновидци"
Автор: tpsy Категория: Технологии   
Прочетен: 6824 Коментари: 8 Гласове:
0



Както се казва, всички видяха на живо  и то Големите Ясновидки и Магове и т.н.
как се изложиха.
Хубаво е да се види че някой хора имат способности , други просто си мислят че имат.
Предвиждам
4 финалисти , :)
Момичето от русе , на 18 години е абсолютно в час.
Жената от Пловдив на 32.
Жената с шапката която каза че е там за да разбере какво може.
И момчето то Пловдив на 21 -Сънувача.
Тези четеримата са ми абсолютни фаворити.
Следват , Мъжа с Бегетата, радиестезиста.

Очаквам и други Феномени Гости, Най много ми хареса Кубрат Томов
Като зададе въпроса на Маг ДЗВЕЗДА  ли беше :)
Покажете ми на тази сникма кой е починал.
А тя отговори , Ами аз в ниския астрал не влизам , там енергията не добра
И не знам .
Той обаче я постави на  място с думите :)
Ами добре , покажете ми тогава тези който са живи :)


И останалите са , има нещо ама не е точно дарба :)
Хихик ама това е само едно мнение на Лайк , все пак не съм ясновидец :)

Вие как мислите , кой ще са финалистите.







Купих един филм за Вера Кочовска. Приятно гледане.

След седмица може да не може да се тегли ще го сложа пак :)
image
image
image
image
image
Режисьорът Стилиян Иванов:
image

Стилиян Иванов е роден през 1968 г. в Сандански. Учи в Националната природо-математическа гимназия в София, после режисура в НАТФИЗ в класа на Хачо Бояджиев. Работи в БНТ от 1993 г. Има зад гърба си 10 документални филма и повече от 1000 издания на различни тв-предвавания. Създател на телевизия "Веселина", бил е управител на ББТ.


"ВЕРА КОЧОВСКА"

документален филм
42 мин.

"Хората ще станат щастливи, когато спрат да гледат в канчето на другия и се обърнат към себе си ."
Вера Кочовска

Това е само един от многобройните съвети, които дава последния жив феномен на България - Вера Кочовска в документалния филм на Стилиян Иванов "Феноменът Вера". Във филма присъства и леля Вангя, чрез думите казани пред камерата на същия екип, който от 17 години изследва духовните послания на българските пророчици, лечители и гадатели. Оператор - Мирослав Евдосиев, продуцент - Dodofilm.

Филмът е непросто биография на Вера Кочовска, а "настолна книга" за всеки, който иска да промени живота си и да почерпи сили от един силен дух.

Екипът разсекретява архивни кадри от Лаборатория за интердисциплинарно изследване на екстраординарни феномени, създадена през 1989 г. и целяща да разучи тайните на българските феномени - леля Вангя, Вера Кочовска и др. Представени са и кадри от изследванията на Кочовска в Япония, както и публични демонстрации на ясновидството й…

За първи път филмов екип надниква в дома на лечителката и заснема най-съкровените й тайни.

Трябва да ги изтеглите, всичките линкове. После да разопаковате rar и приятно гледане.

Феноменът Вера - 1

Феноменът Вера - 2

Феноменът Вера - 3

Феноменът Вера - 4

Феноменът Вера - 5


Тагове:   шоу,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. wonder - Фаворитите ми съвпадат с твоите до...
26.03.2008 02:11
... трите жени в призовата ти тройка. При мъжете давам приоритет на радиестезистите. Единият е доста добър.
Истината е, че хората, които имат истинска дарба не биха участвали в шоу. Усмивка. Лунна.
цитирай
2. tpsy - Съгласен
26.03.2008 08:14
Преди да почне шоуто говорих , с хора който имат определени развити способности.
Знаеш ли Те какво ми отоговриха.
Ние сме тук за да помагаме не да доказваме на някой нещо.
И казах дано ако хората видят , ще променят , отношението си към вас.
Отговориха , онава за ножа , може да ти помогне и може и да те убие :)
Дарбата може да с ползва и с добра цел и с лоша , зависи кой я използва.
Толкова защо не искат да участват :)
Иначе аз си мисля че леко нагласено ,
Особенно Момчето дето играе, ОТ тъмната страна :)
цитирай
3. skribezium - Гледах "Ясновидци".
26.03.2008 11:01
И с любопитство ще продължавам да го следя. Особено девойката от Русе.
цитирай
4. eliza - :)
26.03.2008 15:53
И моят фаворит е жената с шапката, мисля че беше от Червен бряг.
Маг Сибила и оная Дзвезда бяха доста смешни, определено не там им беше мястото.
Ще видим какво ще стане!
цитирай
5. анонимен - Заралийка
29.03.2008 13:01
Много интересно, няма що!!!!
цитирай
6. анонимен - Съгласен
29.03.2008 18:14
Много е интересно !!!
цитирай
7. анонимен - viki02
05.04.2008 15:35
Моето реалити шоу започна преди около 15 години. Първо се смях, ... - ясновидка!!! Гърлено ха-ха-ха. Викаше ме, не отидох, после отидох след 2-3 години, упраших се. Тя знае в бъдещето. Тогава аз какво да правя в този живот? Помагала ми е, верно е, че само за добро могат да ползват тези заложби, иначе ги губят. Ако станат алчни, недобронамерени. Донякъде и аз съм имала интуиция, да имам, донякъде. Значи и тяхното е по-дълбоко развита интуиция. Кой знае. Не ходя, било грях. МОжело да се хранят с енергията ни. Приятелка, приятелка, ама знайш ли. Бартер?
Че е верно, верно е. Че всеки не може, не може. Че е шоу, шоу е. Аз съм тарикат, само за мен е шоуто, лично шоу. Не е известна, не си прави реклама, завърши медицинско образование, политици я търсят. Доволни клиенти я возят по градовете си да лекува. Това е реалното.
цитирай
8. анонимен - viki02
05.04.2008 15:38
МОже пък да се мерне в шоуто, аз бих искала. Ако се издъни, шоуто е виновно, щото не е съвсем реалити. За мен тя е 100%. Моята е гледна точка откъм ясновидците.
цитирай
Търсене