Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: tpsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2482062
Постинги: 343
Коментари: 573
Гласове: 3583
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.04.2008 08:12 - Разговор в Колата
Автор: tpsy Категория: Технологии   
Прочетен: 4219 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 14.05.2008 08:15


На връщане от Пловдив, в автомобила  се проведе следният разговор което доведе и до появата на следващото. :)




Прибирахме се от концерта на Шамана Николай Ооржак, и след допира си до истински шаман, постоянно изникваха въпроси свързани с естеството на трансперсоналната психология.
Един от въпросите беше добре какво точно е това нещо трансперсонална психология.
И аз започнах да обяснявам ами то е това и онова :)  което е публикувано тук на блога.
И казах че всъщност трансперсноланата психология се занимава с това , човек сам да има преживявания от сферата на необяснимото.
И тогава се случи нещо , точно от тази сфера.
Сигурен съм че на много хора се случва точно това само че не сте си обръщали внимание за този феномен.
Обяснявах понятието въведено от Юнг за синхроничността.

Синхроничността е понятие създадено от Карл Густав Юнг. То противостои на каузалността - мисленето в причини и следствия.

При синхроничността събитията не са основание едно за друго, последващото не следва предходното, при тях има сходството на основния им елемент, дори еднаквост. Синхронистичната връзка между еднакви елементи в две или повече събития е преди всичко непричинно-следствена. Макар Юнг да говори за едновременност при синхроничността, събитията обикновено се случват не едновременно, а в един кратък диапазон от време. Затова и правилната дума е синхроничност, а не синхронност, която е напълно едновременна, а и връзката при синхронността е напасване, съобразяване едно с друго.


Говорих за една случка как прибирайки се към вкъщи някъде около , 21:45 на пресечката на неофит рилски и витошка , една много пияна жена на възраст 40-45 години ме срещна и поиска да и дам огънче и така се разговорихме по скоро тя говореше :)
След известно време се установи че се опитва да се прибере, и аз предложих да я изпратя до такси ,и да се качи, каза че няма пари , аз казах да не се тревожи  ще бъде платено :)
Но тя не пожела искаше да я заведa до спирката на  тролейбус номер 5 , и там да се качи , от Патриарха.
Разстоянието от НЕОФИТ РИЛСКИ ДО ПАТРИАРАХА Е 2 ПРЕСЕЧКИ :)
Вървяхме го около , 1 час по скоро аз вървях тя се търкаляше на всеки 3 крачи по земята.
Жената беше от Русия което обяснява , защо се е напила като казак :)
И така това е накратко само вметка. Тя поиска да я изпратя, и си заговорихме за това че може да имаме общ бизнес и предложения за работа. :)

Така и докато го разказвам този случай а той може да се разказва, доста  време :) един приятел , който не ми се беше обаждал , от няколко месеца. :)
Ми звъни в неделя вечерта часът е около 21:45 :)  и ми казва следното нещо.
Здрасти , къде си ,
Аз: Ами в една кола прибирам се от концерт на шамана.
Той ами аз съм  в едно заведение , и съм се напил  с руски стандарт може ли да минеш и да ме прибереш , че съм се олял :)
Искам да ти кажа за едно предложение за работа.

Аз eстествено избухнах в непринуден смях , от случващото се и се разбрахме като се появя в София да мина през заведението да го придружа до тях.


Това в най сбит вид ,знам  че и на теб  се е случвало нещо подобно , е това е синхроничността , няма причина поради която да се случи точно това но се случва.

Само да вметна моят приятел , пие рядко алкохол и не излиза често , по заведения което е още по странното в случая , че дори и беше неделя.


И така пък се появиха още въпроси тогава реших да направя един Практически Семинар, на тема

 
Трансперсоналната психология и начини за приложението и в ежедневните ни дейности.


Очаквайте скоро , информация какво точно ще се случва и имаме ли желанието и силата да преживеем нещо ново непознато и дори малко объркващо :)

C.G.Jung Alchemy and how to predict the future

KАРЛ ГУСТАВ ЮНГ - Българско общество по аналитична психология сайт





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. shelter - :)
18.04.2008 18:42
Ако бях написала писмото до мой познат, в което и аз също описвах случаи на синхроничност, по времето, което отложих за малко по-късно, щеше да е съвсем, съвсем синхронично с твоето.
Пуснах писмото в 14.15ч.
Има разлика в часовете.:)
цитирай
2. tpsy - Как си Shelter
18.04.2008 19:04
Kaк си изкара на последния семинар, чувам че си успяла да вземеш почивка за 1-5 За хипнотерапията.
Браво Поздравления.
Ще се видим там може би :)
Да случват се доста неща който не могат да се обяснят от традиционна психология.
И това нещо съвсем нормално да е така :)
цитирай
3. shelter - :)
18.04.2008 19:40
Чакай бе,човеко!
Чела съм, че психолозите често се имат за Господ, но май същото се отнасяше и за физиците.
Вярвам, понасяш закачки.:)
цитирай
4. viki02 - Има причина за това,
18.04.2008 22:36
което се случва, но още не е обяснена смислено. И не е случайно. Има си една сила, която движи нещата да стават.
Както днес аз цял ден срещам хора, които ме насочват към лечители от всякакъв род. Това ми спестява месеци работа, може би защото нямам тези месеци на разположение, а някой иска да успея. Все пак не е случайно. Нещо го е предизвикало. Примерно, силното желание на едни приятел да ме спаси, да речем. А, може би, моето желание да се съглася да се спася. Някаква мисъл, нечия мисъл, нещо е предизвикало събитията.
цитирай
5. tpsy - За мен
18.04.2008 23:29
Е това че си поискала да се спасиш :) и така се задействат редици фактори , който ти пестят време.
Не е важно по какъв ред идва информацията и как важното е дали си готов да я приемеш с отвореност.
И по добре да не се оябснява смислено :) че забравяме какво е истинското преживяване на това, вятъра да вее между пръстите на краката , докато си лежиш на палажа на припек :)
цитирай
6. tpsy - Shelter
18.04.2008 23:31
Психолозите са хора като всички останали , Това че някой се правят на богове не означава че трябва всички да са под общ знаменател. :)
Приемам закачки :)
цитирай
7. shelter - Още едно съвпадение
19.04.2008 08:34
Тия дни се опитвам да чета Юнг. Не бях го чувала.

А за правенето...:) Правейки се, хората трудно разбираме/признаваме, "не си даваме сметка"/ на какво, докато сме.

Човек е и докато е.;)
цитирай
8. tpsy - БОАП К.Г.Юнг
19.04.2008 19:36
Аналитичната психология на К.Г.Юнг

През 1913г. К.Г. Юнг,когото Фройд счита за свой ученик и последовател, скъсва с психоаналитичното движение. В продължение на повече от 40 г. той разработва една нова психологична наука, в която са синтезирани теориите на неговите предшественици – Фройд и Адлер. Неговата теория обаче не е еклектична. Юнг връща психологията към нейния първоизточник и я превръща отново в наука за душата.

История и структура


Кратка история на развитието на юнгианската психология в България

Мандала

1992 г. - Създаване на група за юнгианска психология в София от група психолози и психиатри с ръководител д-р К. Байчинска

2000 - придобиване на статус „развиваща се група” към Международната асоциация по аналитична психология (МААП)

2000 – юридическа регистрация на групата по аналитична психология като „Българско Общество ”К. Г. Юнг” (БОЮ).
2007 – Предстои откриване на 4 годишна обучителна програма за юнгиански психотерапевти със съдействието на МААП

Аз като бях студент съм посещавал , защото юнг ми е бил най близо до Трансперсоналната психолгия :) с Архетипите , Колективното Безсъзнателно и т.н.
От Скоро вече и в българия има обучение и може човек да стане , Юнгиански Психотерапевт.

Адреса на Българско Общество по Аналитична Психология е над клипчето с Юнг

цитирай
9. shelter - Прибавям факт.
27.04.2008 19:31
На последния семинар "видях", което преди малко намерих описано от Юнг в "Символи на майката и прераждането".
цитирай
Търсене