Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: tpsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2482174
Постинги: 343
Коментари: 573
Гласове: 3583
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.12.2008 11:15 - Как да се произнася молитвата
Автор: tpsy Категория: Технологии   
Прочетен: 2645 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.12.2008 13:13


 Как да се произнася молитвата
image


Едни от отците са казвали, че трябва да се произнася
пълната молитва:
Господи Иисусе Христе, Сине Божий, помилуй ме
;

а други - половината, така:
Иисусе Сине Божий, помилуй ме, или  Господи Иисусe Христе, помилуй ме,
или че трябва да се сменя и да се казва ту пълно, ту съкратено.  Но при все това не трябва да се сменят често думите на молитвата, поблажавайки се от леността, но като се изчаква, за да се покаже търпение. Още - едни учат, че молитвата трябва да се произнася с уста, а други - мислено, с ума. Аз приемам едното и другото. Защото понякога умът сам по себе си изнемогва да произнася молитвата поради униние, понякога устата се уморяват да правят това. Затова трябва да се молим и с двете - и с устата, и с ума. Макар че към Господа трябва да се обръщаме тихо и спокойно, за да не би гласът да разстрои вниманието на ума и да не пресече молитвата, докато умът привикне да върши това и като приеме сила от Духа, да започне силно да се моли сам в себе си. Тогава няма да е нужно да се произнася молитвата с уста, а и невъзможно, защото този, който е достигнал това, се удоволетворява напълно с извършването на умната молитва и няма желание да се отделя от нея.

СВЕТИ ГРИГОРИЙ СИНАИТ
Добротолюбие Том 5 стр 236

Има много молитви на мен ми подариха  една по дълга молитва.
В което се включва и половината молитва на припевите.
пробвайте да се молите с този хор дори и да не знаете текста може да повтаряте само Иисусе.
когато те го казват и накрая на припева има  половината молитва:
  Иисусе Христе, Сине Божий, помилуй ме;




image
Download:
Иисусе Христе, Сине Божий, помилуй ме (Iisyse.rar)

image








Тагове:   как,   Молитвата,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене