Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: tpsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2482803
Постинги: 343
Коментари: 573
Гласове: 3583
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
14.03.2009 01:40 - Woodrose Breathing workshop
Автор: tpsy Категория: Технологии   
Прочетен: 9038 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 06.11.2010 20:49


Какво е Woodrose Breathing

Това е много лесна, но в същото време много силна, мощна и ефективна техника на осъзнато дишане. Тя позволява на участника да достигне до  по високи нива на съзнанието. Достигайки тези нива той вижда неща от необятното. Слива се скосмоса. Всички ние сме частица от космичното пространство. С тази техника, някои се озовават в това космично пространство. То ги зарежда с енергия, която ги изпълва. Както слънцето зарежда с енергия, всяко живо същество. Някои от участниците виждат места на които никога не са били. Други виждат хора, които никога не са виждали.  Трети виждат миналото си. Това е преживяване, което участника помни дълго време. Думите са малко, за да се разкаже едно такова преживяване.  Много от участниците могат, да изразят това преживяване в картина, която е като картина на художник, без да могат да рисуват. Други изразяват преживяното в стих,до този момент, те никога не са писали стихове. Това преживяване зарежда участника с много положителна енергия, която го преражда и той се чувства, като новороден. Изчиства го от негативни мисли. Освовождава Съзнанието от натрупани шлаки.  Това са напълно естествени за човека състояния, които сме забравили по време на "еволюцията". И всичко това само с една сесия.

           Защо се нарича  Woodrose Breathing ?

Woodrose Breathing  е мощна, сигурна лесна и ефективна техника, която намалява стреса, повишава енергията и носи лекота и удоволствие в живота и отношенията.
Разработена е от Красимир Георгиев
(Woodrose) на базата на пневмокатарзис и се практикува успешно в България от 2002 година. В Woodrose Breathing сесия психолози, професионално обучени от Красимир Георгиев, ви показват как да използвате дъха си по начин, който повишава нивото на енергията в тялото. Тази енергия стимулира организма, разкрива природната способност да очистим себе си, да осъзнаем ограничаващите мисловни  модели. Когато се научим да дишаме съзнателно и пълно, откриваме и се освобождаваме от основните въпроси, появяващи се в нашето съзнание и емоции.

Какво друго можете да очаквате в Woodrose Life Style workshop: ?

Ние ще ви обясним какво е Woodrose Breathingвсичко около създаването му,  как правилно  се практикува. Ние ще покажем пълната сесия Woodrose Breathing, след което ще имате възможност да споделите своя опит с нас.

Също така техники за работа с:

  • Намерението
  • Осъзнаването
  • Сънуването 
  • Трансцендентирането на ума.
  • Въведение в транса.
Програмата на  Woodrose Life Style workshop:

Лекция на Тема -

 
1 - Ден
10:00 - 10:30 Записване
10:30 Начало на семинара.
1.
С движение към осъзнаване(дзен ци-гун)
2. Навлизане в зоната за релакс
3. Ребъртинг
4. Подготовка за съновидения
Край на 17:30

2 - Ден

Начало 10:30
1.
Не-двойнствена психотерапия
2. Woodrose breathing 
3. Силата на намерението
4.
Трансформиране на стреса в жизненост
Край 17:30
 




Woodrose Life Style workshop се провежда от:
Красимир Георгиев - дипломиран психолог, притежаващ сертификат за пневмокатарзис, участвал в Интензив Просветление(Enlightenment Intensive, Charles Berner), дипломиран хипнотерапевт , член на Българска Асоциация по Хипноза.Създател на Woodrose Life Style

Минчо Славов - Психолог, дипломиран инструктор Woodrose Breathing

Калин Георгиев - Психолог, дипломиран ЕFT, BSFF, TAT,(EFT=TEС-техника за емоционална свобода), хипнотерапевт


Как може да се присъедините към Woodrose Life Style workshop ?


Може да участвате и сте любезно поканени да се свържете с нас, а ние ще ви дадем  допълнителна информация.



Кога:  Семинар Woodrose Life Style



Ако искате и във вашият град да се проведе

Woodrose Life Style workshop

За резервации и допълнителна информация погледнете и често задавани въпроси,

или се обадете на:


0889394508

или по електронна поща:
 
wood_rose2@abv.bg 
 

С Любов

 

Краси (woodrose)

Повече информация на този сайт

http://woodrose.weebly.com






Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - опитаите
26.03.2009 07:53
Здравеите на вси4ки които се 4удите да пробвате или не!Аз опитах и не о4аквах 4е силата на духа е толкова голяма 4е те кара да мислиш и наблюдаваш отстрани този процес!Вълнуващо преживяване което без наистина професионализма на Краси нямаше да бъде така даже спокоино мога да кажа!които иска да се освободи от стреса или да осъзнае силата на духа си може да опита!приятно пътешествие!
цитирай
2. анонимен - woodrose
05.04.2009 00:52
Да слу4и се исках го или просто беше предна4ертано да се слу4и!Няма да описвам ли4ната си история само ще споделя извода до които достигнах.Когато на 4овек му се дава в живота си да премине през трудности има 2 варианта:от4аиваш се или търсиш изход!Аз минах и през 2та варианта както всеки 4овек съм изпадала в мигове на такова разо4арование 4е по-скоро си желаела смъртта.Но аз винаги съм вярвала в това което едни нари4ат ГОСПОД а други с разли4ни имена.Има сила която трябва да събудиш в себе си, тя си дреме там а ти не и обръщаш внимание и защо?!Наи-лесно е да се от4аяш и да се предадеш!И така търсеики своя път и своя изход аз про4етох за "woodrose" техника на дишане разработена от Красимир Георгиев.Сякаш не аз написах е-mail до него и тои толкова бързо ми отговори.Реших да опитам и това за да съм спкоина поне за себе си 4е съм направила вси4ко възможно и стана.И то така, 4е не съм и о4аквала изобщо 4овешкия дух да е с такава невероятна сила!Но е факт и искам да кажа на хората 4е наистина докато не опиташ няма как да разбереш колко сила има в теб и няма как да знаеш колко е голяма волята ти в този момент да преодолееш себе си и собствените си страхове!
цитирай
3. merrelin - трансперсонално пътешествие
27.05.2009 12:09
От доста време ме вълнува света на несъзнаваното. През какво ли не минах, какво ли не четох, какво ли не преживях с надеждата да надникна в него. Като разбрах за свободното дишане си казах – ей това е! Някой е намерил формулата – дишаш и направо си там, в приказния свят на духове, феи и разни други мистични същества.
Да си призная честно отидох с големи надежди на woodrose битинга. Очаквах да се върна в минали мои прераждания, да се въплатя в архаично животно, люляк или каквото там... е, все пак така го пишат по книгите. Уви, не ми се случи нищо подобно. Но и това, което изпитах определено си заслужаваше.
Уау!!! Трудно е за описване. В началото ми се схванаха ръцете, после устата и накрая цялата се схванах. Докато се чудех какво всъщност се случва с мене дойде големия удар (не знам откъде) – почувствах силно енергийно завихряне точно над гърдите ми, като торнадо, което не мога да удържа. В същия момент усетих силен наплив на енергия през носа ми. Чувствах се като огнедишащ змей, само дето не издишвах огън, а го вдишвах. Tолкова много енергия!!! И толкова неочаквано и изненадващо!!! Бях се подготвила за екстремно изживяване, но това ми дойде в повече. Уплаших се, че не мога да контролирам цялата тая енергия и спрях дотук. После ме беше яд, че не продължих, но нищо, следващия път:) Като спрях да дишам активно дойде следващата ми изненада – аз наистина спрях да дишам!!! Не зная колко дълго продължи това, но си спомням вътрешния диалог, който течеше в мене. Той беше нещо такова:
-Ти не дишаш
-Знам. Е и?
-Трябва да дишаш, защото имаш нужда от въздух.
-Да, ама не ми се диша.
-Не може да не ти се диша, трябва да дишаш!
-А защо да трябва........... и т.н.
После ръцете ми започнаха да се вдигат сами нагоре, тялото ми стана леко и имах усещането, че цялата ще полетя. Тази мисъл сякаш ме разколеба и приземи – все пак левитацията не е занимание за аматьори като мене. После изпаднах в блаженно медитативно състояние, от което не ми се излизаше. И така докато Краси не ни каза, че времето за дишане е свършило. С голямо нежелание се размърдах и с още по-голямо нежелание си тръгнах от семинара. Беше ми едно хубаво, блаженно....
Краси, благодаря ти за трансперсоналното пътешествие. Беше супер!!!
цитирай
4. merrelin - намерението
27.05.2009 12:51
Искам да споделя и едно интересно мое преживяване, което ми се случи на следващия ден. То е във връзка с една тема, която зачекнахме на семинара за медитация по време на бягане и ходене.
Та, в парка зад руското посолство има една пътека, която прави окръжност от точно един километър. Викат й "колелото на бегачите". Често бягам там, но обикновено доста бавно. Вчера реших да изпробвам да бягам 10 км. като дишам дълбоко, като на семинара. За да постигна по- учестено дишане този път реших да бягам по-бързо. Интересно ми беше дали ще предизвикам трансово състояние. Е, не се получи като на семинара :), но ефектът пак беше интересен. Заложих си като програма, че ще бяггам 10 км. Концентрирах се 3-4 метра пред мен и не виждах нищо друго (дори кучетата, нито пък те мене :)). Само бягах концентрирана в точката пред мен. Представях си, че това е моето НАМЕРЕНИЕ (много ми хареса тая дума, Краси ми я каза на семинара :))) и се индетифицирах с него. Сякаш това бях аз (3м. по-напред), а тялото просто ме следваше - без усилие, напрежение или болка. Дори не мислех за него. Бягах толкова бързо, че ми беше трудно да повярвам, а когато свърших 10те км. не можах веднага да спра, защото тялото продължаваше да си върви след намерението.

На следващия ден се чувствах супер свежо. Нямам мускулна треска, няма болка, няма умора ... сякаш не съм бягала.
И други интересни неща ми се случиха след семинара и все още продължават да се случват.

цитирай
5. анонимен - силно!!!!
02.06.2009 20:55
humanimal - за тези, които вярват и за тези, които не вярват - спокойно, няма нищо общо с вярата!!! Техниката си действа и е много силна. Стигаш до места, докъдето не подозираш, че има пътища. Може да не е най-приятното нещо, което сте правили, но откога живеем в спокоен, радостен и безгрижен свят?!!! Резултата е ... уникален! Пътят до него е уникален! Опитайте. Супер големи благодарности на Краси, че ни инициира в тази насока :))))))))) Успех!!!
цитирай
Търсене